Stoarce tot, dar păstrează esența. Esența unui stil de viață sănătos.

Conform statisticilor, 81% din populație nu consumă suficiente fructe și legume.
Ce ziceți, dacă am răsturna situația, astfel: doar 18% dintre români nu consumă frecvent fructe și legume. Ar fi ceva ideal.
Dar cum lucrurile ideale, nu sunt mereu realizabile, măcar să le facem parțial posibile. Important e să reducem procentele, ca și caloriile din alimentație. Așa știm că am împușcat doi iepuri, deodată.
Mulți dintre noi cumpără din supermarketuri sau hipermarketuri, sucuri la sticlă sau pack, chiar și smooth-uri, gata preparate.De cele mai multe ori, nu avem garanţia că acestea au fost realizate 100% din suc natural de fructe sau mai conțin și a ingredientelor.

Dacă ACUM, nu pui preț pe ceea ce consumi, MAI TÂRZIU vei pune preț pe sănătatea ta și a familiei tale. Astfel, pentru a mai tăia din preț, e necesar să facem reducerile din timp: reducerile de calorii, coloranți, E-uri etc. Apoi, să creștem bugetul alocat consumului de fructe și legume proaspete sau sub formă de sucuri naturale pregătite acasă.

Am elaborat o campanie națională de informare, cât și de conștientizare a efectelor pe termen scurt și mediu, a unui stil de viață sănătos.
Am gândit o campanie, una pentru a fi organizată offline, cât și una pentru a fi implementată în mediul online. Însă, am putea spune că, una reprezintă un mix dintre cele două mijloace de distribuție a mesajului.

Campanie informare offline și online
Marea majoritatea a populație, in proporție de 80% preferă hiper sau supermarket-urile pentru cumpărături.
Statistic vorbind, consumul de fructe este foarte scăzut, o persoană consumând în medie 3,6 kilograme lunar.În timp ce, Franța sau Luxemburg ocupă poziții fruntașe.( sursa I.N.S) Astfel, pentru a viza un anume segment de public, propun ca într-unul sau două lanțuri de hiper/supermarketuri naționale să se organizeze campanii de informare privind adoptarea unui stil de viață sănătos prin creșterea aportului de fructe și legume consumate zilnic.
Nutriţioniştii avertizează că o persoană trebuie să consume zilnic cel puţin 400 de grame de fructe şi legume, care asigură organismului vitamine, minerale şi antioxidanţi.

Sloganul campaniei: ” Stoarce tot, dar păstrează esența. Esența unui stil de viață sănătos.” – storcătorul cu presare la rece Hurom HZ Alpha.


Cel mai nou storcător prin presare la rece Hurom îți oferă cu până la 6 ori mai multe vitamine, minerale și enzime   decât orice alt storcător tradițional. Cu o viteză scăzută de procesare a fructelor și legumelor, culoarea și gustul se păstrează.
Afiș. Concept

storcător presare la rece
Campania de informare va cuprinde și partea de degustare / testare, prin intermediul unor demonstrații de utilizare a storcătorului cu presare la rece. Pe parcursul degustării vor fi oferite pahare cu sucul obținut și li se va solicita un feedback consumatorilor prin completarea unui chestionar, în cadrul aplicației destinate campaniei. Prin participarea la acest chestionar, aceștia sunt înscriși pentru marele premiu al campaniei: O excursie pentru 2 persoane în Franța, de exemplu. Un singur mare premiu pentru toate magazinele participante la promoție.
După completarea sondajului, consumatorul poate câștiga instant un voucher de 10, 15 si 20% sau unul dintre blenderele puse în joc, pentru a încuraja un stil de viață sănătos. Acestea fiind oferite în mod aleator, celor participanți.
De asemenea, aceștia vor primi broșuri cu prezentarea storcătorului cu presare la rece Hurom, a beneficiilor acestuia în viața de zi cu zi a consumatorilor, precum și câteva sugestii de rețete.

O altă idee de campanie offline

Lanțurile hoteliere beneficiază de un aport important de turiști, de câte ori pe an. Multe dintre hoteluri sau pensiuni dispun de o fermă proprie, unde își produc fructele și legumele folosite în alimentație. Acesta e deja un prim pas în conturarea unui stil de viață sănătos. Mai rămâne, doar perpetuarea acestui obicei și încurajarea acestuia pe termen lung.
Astfel, am observat într-un important lanț hotelier de pe litoralul românesc, ( nu voi da nume, pentru a nu-i face reclamă), o acțiune ce susține acest fapt. În cadrul acestuia, se afla o zonă special amenajată, unde se oferea turiștilor suc natural de portocale obținut din stoarcerea manuală a fructului propriu zis. Am apreciat această inițiativă și faptul ce m-a bucurat și mai mult, e numărul persoanelor ce așteaptau la un rând de câteva zeci de persoane pentru unul sau două pahare de suc. Da, ai citit bine, la coadă pentru un pahar de suc proaspăt de portocale. Deci, nu e totul pierdut, mai există și persoane preocupate de modul de viață. Un procent redus, dar măcar avem de unde continua.Nu e ca și cum, am pleca de la zero.

În primul rând, mai presus de informare, e educarea consumatorului.Informații despre acest subiect sunt n pe internet, abordate în fel și chip. Însă, în ceea ce privește educarea acestuia, mai avem de lucrat.

Ce presupune ideea acestei campanii:
În timpul sezonului estival, avalul de turiști este mai crescut, un prilej bun pentru a livra mesajul unui public variat și segmentat din punct de vedere al vârstei sau obiceiurilor în consum.
Astfel, programul de informare s-ar desfășura în cadrul anumitor hoteluri sau pensiuni selectate pe baza anumitor criterii.Acestea vor deveni și partenerii acestei campanii. Cum am detaliat mai sus, această inițiativă să fie aplicată, însă în acest caz cu storcătorul Hurom HZ Alpha și prin oferirea de broșuri informative.
Nu i-am uitat nici pe cei mai mici consumatori. Tot aminteam, mai sus de educație, aceasta începe de la vârste fragede. Ei au cea mai mare nevoie de aportul de vitamine și nutrienți pentru o creștere armonioasă și sănătoasă.
În zilele noastre, până și cei mici sunt fascinați de tehnologie.Prin urmare, pentru a le stimula creativitatea prin joacă, m-am gândit la o campanie desfășurată online, special pentru ei, dar îi pot include și pe părinți. Aceasta ar presupune realizarea unei aplicații interactive care să includă mai multe jocuri. Una dintre ele ar putea fi un storcător virtual Hurom , în care copilul să adauge fructele / legumele preferate pentru a obține sucul dorit.
La trecerea cu mouse-ul peste fructe/ legume să apară informații amuzante, dar în același timp educative despre beneficiile acestora pentru ei.

Acestea fiind spuse, poate vă motivează să vă “înghesuiți” să acordați o mai mare importanță stilului de viață. Dacă nu sunteți ferm convinși, cu siguranță după ce auziți ultimele promoții Hurom, veți face rând la casa de marcat. Cel puțin, poate vă stimulează acest scurt video, plin de prospețime.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog,