Campanie “It’s ok to take way” privind risipa de mâncare

Berăria H este una dintre locațiile, care s-au alăturat proiectului Foodcare, care a inițiat campania, intitulată “It’ s ok to take away” privind risipa alimentară.

Prin aceasta, se dorește reducerea cantităților de mâncare risipite și educarea clientului de a fi mai prudent în consum.
Conform statisticilor, România se află pe locul 9, în ceea ce privește risipa de alimente.
O parte dintre românii comandă la restaurante , mult peste cât pot servi, iar acea mâncare, de multe ori nu poate fi reutilizată și se aruncă.

Ce presupune aceasta:
De multe ori, se întâmplă să rămână mâncare, pe care clientul nu o poate servi. În acest caz, acesta poate cere să-i fie pusă la pachet.
Pentru a face cunoscută campania, clientul este invitat să fotografieze punga takeaway.Apoi, să posteze imaginea pe rețelele de socializare:Facebook sau Instagram, cu hashtag #itsoktotakeway.

“Campania se adresează profesioniștilor și organizațiilor din HORECA, pe care echipa FoodCare îi susține cu soluții practice pentru a încuraja consumatorii să ia la pachet comanda consumată doar parțial în locație.

În acest sens, FoodCare a dezvoltat o serie de ambalaje care pot fi amplasate în restaurante, cafenele și bistro-uri – cu triplă utilizare: ca table tent, ca ambalaj sau supra-ambalaj pentru mâncarea luată la pachet, respectiv ca formă de conștientizare și recunoaștere publică a comportamentului responsabil al consumatorului, care, prin demersul său, își manifestă respectul față de hrana și contribuie la reducerea risipei.”

foto: Berăria H, sursă inf: foodcare.ro

itsoketotakeaway